Jump Into The Bandwagon

Bandwagon effect, invented by Conal Sherry, also known as "cromo effect" and closely related to opportunism, is the observation that people often do and believe things because many other people do and believe the same things.

Bandwagon? Haha...dulu aku ngan member² selalu sangat guna perkataan ni kutuk member lain yang terikut
trend semasa termasuk la aktiviti menceburkan diri dalam blogging. Nampaknya kali ni aku pun tak terlepas walaupun arena blog ni dah tak hip lagi.. lantak aar...

Skang ni malas nak masuk site² yang biasa aku lepak... nak relaxkan otak jap. So, sesapa yg lama x nmpak aku kat 'webbie' yg aku biasa lepak tu atau windu kat aku (ada ker?huhu..) leh ar lepak kat blog serabut aku ni.

Untuk sifu Chummy yg kasi komen membina kat blog aku sebelum link ni di
release secara officialnya arini... thanks beb! Tapi gua tetiba maleh nak edit lagi... penat! Esok² gua kasi touch up itu header yang kaler da serupa aper ntah...huhu.. just seat back n relax.. enjoy the ride with me..
4 Responses
  1. Anish Says:
    This comment has been removed by the author.

  2. Hanif Says:

    huhu..dah leh komen. umah baru la katakn...selerak jer lg..lum kemas ;)


  3. assalammualaikummmm....ade org xnih?? ngee~~ ptut r pg td xleh nk komen...xde org upenye..hii~


  4. Hanif Says:

    waalaikumussalammmmm...ado ni ha..da bley komen ni, komen je puas2, jgn kasi kebaboom udah..


Related Posts with Thumbnails
  • Tag Award

    Tag Award

    Who's this junkie?

    Lepak Chill


    ShoutMix chat widget

    Followers