Hari Yang Busan
Bila dah wat blog rasa malas pulak nak posting. Nape eyh? sebab aku takde citer menarik untuk dikongsi kot..

Sejak aku terperuk je kat umah sejak bulan April lalu, memang rasa cam takde life. Takde lagi dirt biking petang² dan takde lagi jamming session atau sesi lepak² kat mamak corner. Knape ngan ko? yang tak tau ape yang aku tgh membebel sure tanye soalan nie... ade la sebab² yg malas aku nak citer panjang. Cukup la kalau aku cakap eksiden pada hari April Fool tu memang cukup fool untuk aku.

Tapi hidup mesti diteruskan. Takkan nak merungut je keje... Allah dah kasi peluang hidup lagi dah cukup baik. So, sekarang ni masa aku lebih banyak indoor dari outdoor. Otak pun cam tak baper berkembang sekarang tapi ok la... at least aku kuar gak gi ofis amik freelance job yg jadi punca rezeki buat masa ni...

Kalau dulu aku tak layan YM, forum board sumer, skang dah rajin posting kat forum.. bukak blog lagi.. haha.. Pada aku, blogging ni aku lebih suke citer pasal life and not into artikel sangat sbb artikel berlambak² leh cari kt pacik google, email n portal.

Untuk mengisi masa lapang yang agak busan ni, aku dah jumpe hobi baru..huhu... aper tu? nanti la citer... dah siap bende tu nanti kita story yah?
1 Response
  1. Anish Says:
    This comment has been removed by the author.

Related Posts with Thumbnails
  • Tag Award

    Tag Award

    Who's this junkie?

    Lepak Chill


    ShoutMix chat widget

    Followers