Nosebleed Templates

Template blogspot yang aku namakan Marley's Garden ni diilhamkan dari nama sorang member tetapi diubahsuai mengikut keadaan mood aku ketika template nih dibuat. Untuk sorg amatur cam aku, dah tentu terdapat kecacatan pada template free ni, so jangan la expect barang yang superb! Aku pun baru belajar buat menatang ni. Template ni diconvert dari template asal di bloggerstyles.com dgn menggunakan scrapbook elements dari Digidesignresort dan Numbbumm. Kredit untuk hangpa.

Sebarang kemusykilan leh la tanya pada aku, aku settlekan yang termampu. Kritikan yg membawa maut juga dialu-alukan. PREVIEW | DOWNLOAD
4 Responses
  1. syabas niff... bapok kreatifnyer.. hihii. KAlau aku pakai blogspot, sah aku pakai turr. :)


  2. Hanif Says:

    huahuahua..mmg agak kebunga-bungaan. sesuai utk awek² dan para bapok sekalian...kekeke


  3. hahaahhahha...akuh nih perr kurengnyer ...hehheeh. boleh jer layan blues utk aku tur.


  4. haaa, ada word 'garden'2 nie.sesuai ngan nama blog beta.. (nak jugak amik part tueh)


Related Posts with Thumbnails
  • Tag Award

    Tag Award

    Who's this junkie?

    Lepak Chill


    ShoutMix chat widget

    Followers